sneeuwklassen 2017

sneeuwklassen 2017
Bach - oostenrijk

zondag 29 januari 2017

Zondag 29 januari Warthdag

Lieve mama's en papa's, oma's en opa's,
broers en zussen, tantes en nonkels,

Het was weer een leuke dag.

We hebben een lekker ontbijt gegeten.

Wat een zalig skigebied. Ik, Sander zat in de groep van Wim, samen met Merlijn, David, Daan en

Willem.  Een heel prachtig skigebied : hoog en mooie bergen.

We hebben één rode piste gedaan dat was zeer fijn , en voor de rest was alles blauw.

Ik, Timothy zat bij in de groep van Gerrie en Sarah met Tuur, Jonas, Brent, Milan, Kyan en Yordi.

Het was heel leuk! Ik ben alleen van blauw geweest .

's Middags aten we spaghetti in het restaurant op de piste.

( verslag van Sander en Timothy )

Het was vandaag moeilijk om op te staan want gisterenavond zijn we gaan dansen in een skihut.
Het was een heel lekker ontbijtje.
We zijn dan naar Warth gereden, dat was een hele grote skipiste. We zijn daar vier uur gaan skiën.
In het begin moesten we op de pannenkoekenlift, die was heel laag en gemakkelijk. Dan zijn we een blauwe piste gaan doen, die was nog niet zo hoog, maar al wel moeilijk. Dan gingen we naar een iets hogere blauwe piste op 2044 meter hoog. We moesten eerst op een stukje rode piste die was niet zo heel moeilijk, de blauwe was wel wat moeilijker, daar kon je heel snel op gaan. Dan zijn we in een restaurantje spaghetti gaan eten. Ze hadden daar water met grenadine. Bij het skiën werden we op voorhand in groepjes verdeeld. Ik wout was samen met Thiebe, Lotte, Alana, Inne, Florine, Lena, Lina en Elize samen met meester Marc en meester Koen.
"s Avonds zijn we gaan kegelen in het hotel.

Verslagje van Wout


Ik Laura ben samen met Issa en Zino beneden bij de pannenkoekenlift gebleven. Juf Ilse bleef ook bij ons. Ik ben maar één keer gevallen. Hier was het erg rustig dus daar konden wij goed oefenen. In de namiddag kwamen er terug wat andere kinderen bij die niet meer op de blauwe piste wilden skiën.
Als avondactiviteit was het vandaag kegelen. Eerst het vijfde leerjaar. We werden in twee groepen, verdeeld, De twee winnaars waren Daan en Willem, zij moesten dan nog eens tegen elkaar kegelen .Uit eindelijk was Willem dan de winnaar. Daarna mochten we gezelschapsspelletjes spelen en met de sjoelbakken. Ik speelde speedcups.
Uiteindelijk werd Sander de grote "Kegelkampioen Bach 2017". Hij versloeg Willem in een spannende eindstrijd.
Verslagje van Laura








5 opmerkingen:

  1. Weer al een fijn verslag om te lezen.Echt geweldig dat we daar mee kunnen van genieten. Ik zou zeggen,amuseer jullie nog enorm. Groetjes aan iedereen en dikke knuffel voor Thiebe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn om te lezen! Iedereen blij en gelukkig, zo horen we het graag! Amuseer jullie nog! Groetjes aan allen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, het was weer een leuke dag en iedereen heeft genoten! Wat vind ik het leuk elke dag een verslagje te lezen en mee te genieten! Maar ik mis mijn kleindochter toch hoor! Lina een dikke zoen van Bonnie en bompa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, zo veel nieuws uit Oostenrijk!! Wij genieten op afstand mee van jullie avonturen! Het gaat weer veel te snel voorbij zijn( voor jullie dan toch).Groetjes en dikke kus voor Florine!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tijd hebben jullie daar! We genieten volop mee van jullie avonturen en superleuke foto's. Nog veel plezier beleven ginder voor de laatste dagen en vooral leuke verhalen meebrengen he! groetjes en een dikke kus voor ons Lina

    BeantwoordenVerwijderen